SPRZECIW SPRZECIW
141
BLOG

ROZMOWA MAŁŻEŃSKA

SPRZECIW SPRZECIW Społeczeństwo Obserwuj notkę 0

Z BIULETYNU SERWIS21 MARZEC 2015 http://serwis21.blogspot.com/2015/03/serwis21-marzec-2015-biuletyn.html

 

ROZMOWA MAŁŻEŃSKA

Mąż wraca do domu, żona czuję od niego zapach kobiecych perfum, czekała na niego ponad godzinę

- Gdzieś ty był?

- Nadałem list. Był ostatni termin.

- Tak długo, perfumowany był ten list

- Kochanie, ależ skąd. Musiałem je nadać w agencji towarzyskiej.

- Co?

- No tak, bo oni mają umowę z operatorem wyznaczonym, tą prywatną pocztą.

- I ja mam w to uwierzyć. A skąd zapach perfum?

- No bo wiesz, tam dziewczyny są tak mocno perfumowane i zapach się przenosi

- A nadawanie listu zajęło ponad godzinę?

- Musiałem czekać, bo Piękna Andżelika, która miała mnie obsłużyć miała klienta.

- To znasz nawet jej imię

- Ależ jej imię jest na zdjęciu w agencji.

- I myślisz że ci uwierzę. Po 20 latach małżeństwa mnie zdradzasz, i tak mi oznajmiasz.

- Ależ kochanie, naprawdę wysyłałem list, Nie mogłem nadać w sklepie rybnym, bo był zamknięty z powodu urlopu..

SPRZECIW
O mnie SPRZECIW

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo